Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/105329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФилинова, Н. А.-
dc.date.accessioned2014-11-24T07:37:55Z-
dc.date.available2014-11-24T07:37:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/105329-
dc.description.abstractПредставлена структура и требования к ИКТ-компетентности учителя по рекомендациям ЮНЕСКО, а также основные подходы и содержание системы повышения квалификации по развитию ИКТ-компетентности современного педагога. The structure and requirements of ITC competence to teacher according to the recommendation of UNESCO are presented. In addition it contains the approach and content of professional development system of ICT competence for the teacher nowadays.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск, БГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатикаru
dc.titleРазвитие ИКТ-компетентности педагогов: подходы и содержаниеru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2014. Информатизация образования - 2014: педагогические аспекты создания и функционирования виртуальной образовательной среды

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Филинова-409.pdf113,28 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.