Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/166192
Title: Marketing Activities of Countries to Attract Chinese Tourists: Trends and Challenges
Other Titles: Маркетинговая деятельность стран по привлечению китайских туристов: тенденции и вызовы
Authors: Soroko, Piotr
Rashetnikau, Dzmitry
Сороко, Петр Осипович
Решетников, Дмитрий Георгиевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2016
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Труды факультета международных отношений : науч. сборник / БГУ, Факультет международных отношений. - Вып. 7. - Минск : БГУ, 2016. - С. 94-102.
Abstract: Рассмотрены предпосылки динамичного роста рынка выездного туризма КНР, тенденции и структурные особенности его развития. Проанализированы маркетинговые стратегии и инструменты привлечения китайских туристов, применяемые в различных странах. Выявлены проблемы организационно-управленческого характера, возникающие в сфере приема китайских туристов = The article examines the preconditions of dynamic growth of Chinese outbound tourism market, trends and structural features of its development. Marketing strategies and tools for attracting Chinese tourists, used in various countries, were analyzed. Management problems arising in the field of inbound Chinese tourism were identified
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/166192
ISSN: 2219-2085
Appears in Collections:Выпуск 7. - 2016. - 141 с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
94-102.pdf132,42 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.