Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/171996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗалесский, Борис Леонидович-
dc.date.accessioned2017-05-04T21:54:26Z-
dc.date.available2017-05-04T21:54:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтратегии рекламного продвижения. Сборник статей / Б. Залесский (ред). – LAP LAMBERT Academic Publishing : Saarbrucken, Deutschland / Германия, 2017. - С. 13–15.ru
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/171996-
dc.language.isoruru
dc.publisherLAP LAMBERT Academic Publishing : Saarbrucken, Deutschlandru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleРегионы Беларуси – Павлодарская область: партнерство как точка роста экономикиru
dc.typebook partru
Appears in Collections:Архив статей факультета журналистики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LAP-15-SS-3-2.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.