Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/185721
Title: Стилистическое использование фразеологизмов в публицистических текстах (на примере рекламы и PR-текстов)
Authors: Полякова, Ольга Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2017
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка-2017: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 19-й Міжнар. навук.-практ. канф., 16–17 ліст. 2017 г., Мінск / БДУ, Інстытут журналістыкі; рэдкал. : С. В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 19. – Мінск : БДУ, 2017. – С. 277-281.
Description: Раздзел VI. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/185721
ISBN: ISBN 978-985-7101-94-8
Appears in Collections:2017. Журналістыка-2017: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
277-281.pdf299,84 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.