Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/192001
Title: Гендерные стереотипы в восприятии образов мужчины и женщины в коммерческой рекламе: аннотация магистерской диссертации / Щёлкова Анастасия Артуровна; Белорусский государственный университет, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: Терещенко Ольга Викентовна
Other Titles: Gender Stereotypes in Perception of Images of Male and Female in Commercial Advertising: the abstract of the master's thesis / Anastasia A. Scholkova; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; supervisor: Olga V. Tereschenko
Authors: Щёлкова, Анастасия Артуровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/192001
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЩЁЛКОВА АА.pdf174,93 kBAdobe PDFView/Open
SCHOLKOVA АА.pdf142,15 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.