Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203543
Title: Восприятие визуальных рекламных сообщений: аннотация дипломной работы / Володько Алеся Сергеевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Кизима Мария Александровна
Other Titles: Perception of Visual Advertising Messages: graduate thesis abstract / Alesia S. Volodko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Maryia A. Kizima Senior Lecturer
Authors: Володько, Алеся Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203543
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВОЛОДЬКО АС.pdf214,1 kBAdobe PDFView/Open
VOLODKO AS.pdf189,02 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.