Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203561
Title: Восприятие потребителями рекламы коммерческого бренда: аннотация дипломной работы / Король Екатерина Сергеевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Елсукова Наталья Альбертовна
Other Titles: Erception by Consumers of Commercial Brend Advertising: graduate thesis abstract / Ekaterina S. Kаrol; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Natalia A. Elsukova Candidate of Sociology, Associate Professor
Authors: Король, Екатерина Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203561
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОРОЛЬ ЕС.pdf170,88 kBAdobe PDFView/Open
KАROL ES.pdf184,77 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.