Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203581
Title: PR как инструмент продвижения в сфере искусства (на примере белорусского музыкального шоу-бизнеса): аннотация дипломной работы / Ровнейко Виктория Александровна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Елсукова Наталья Альбертовна
Other Titles: PR as a Tool for Promotion in the Sphere of Art (on the example of the belarusian musical show business): graduate thesis abstract / Viktoria A. Rovneiko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Natalia A. Elsukova Candidate of Sociology, Associate Professor
Authors: Ровнейко, Виктория Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203581
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОВНЕЙКО ВА.pdf186,18 kBAdobe PDFView/Open
ROVNEIKO VA.pdf149,58 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.