Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203586
Title: Стратегии позиционирования брендов белорусской косметики: аннотация дипломной работы / Стаселько Ульяна Игоревна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Терещенко Мария Сергеевна
Other Titles: Strategies for Positioning Brands of Belarusian Cosmetics: graduate thesis abstract / Uliana I. Staselko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Maria S. Tereschenko Senior Lecturer
Authors: Стаселько, Ульяна Игоревна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203586
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАСЕЛЬКО УИ.pdf168,75 kBAdobe PDFView/Open
STASELKA UI.pdf194,85 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.