Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203587
Title: Интернет-реклама как инструмент продвижения бренда (на примере «Марко»): аннотация дипломной работы / Стомма Алина Вячеславовна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат философских наук, доцент Сарна Александр Янисович
Other Titles: Internet Advertising as a Brand Promotion Tool (on the example of «Marko»): graduate thesis abstract / Alina V. Stomma; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Alexander Y. Sarna Candidate of Philosophy, Associate Professor
Authors: Стомма, Алина Вячеславовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203587
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТОММА АИ.pdf260,3 kBAdobe PDFView/Open
STOMMA AI.pdf185,8 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.