Logo BSU

2018. Журналiстыка-2018: стан, праблемы і перспектывы : [182] Collection home page

Logo

У матэрыялах канферэнцыі прадстаўлены даследаванні айчынных і замежных тэарэтыкаў і практыкаў журналістыкі і сацыяльных камунікацый па разнастайных аспектах функцыянавання медыяіндустрыі. Багаты эмпірычны матэрыял дазваляе выяўляць асноўныя тэндэнцыі развіцця сучасных сродкаў масавай інфармацыі, праводзіць параўнальны аналіз і рабіць высновы адносна іх удасканалення.

Адрасуецца студэнтам, магістрантам, аспірантам і выкладчыкам журналісцкіх спецыяльнасцей, супрацоўнікам СМІ і выдавецтваў.

Журналістыка-2018: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 20-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 15-16 ліст. 2018 г. / рэдкал.: В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. - Мінск : БДУ, 2018. - 599 с.

Рэдакцыйная калегія:

В. М. Самусевіч (адк. рэд.), А. У. Баранава, Г. І. Басава, Т. М. Дасаева, Н. А. Зубчонак, В. І. Іўчанкаў, А. Г. Слука, Н. Ц. Фральцова

ISBN 978-985-7101-25-2

Пры поўным або частковым выкарыстанні матэрыялаў спасылка на сайт Электроннай бібліятэкі БДУ (www.elib.bsu.by) абавязкова.

Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 182
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2018О завершенности процесса институционализации паблик рилейшнз в Республике БеларусьСидорская, Ирина Владимировна; Добранов, Александр Игоревич
2018Жанравыя асаблівасці прэс-рэліза: традыцыйнае і новаеРыжковіч, Ганна Чаславаўна
2018Информационная платформа как новая бизнес-модель массовой коммуникацииСапина, Юлия Александровна
2018Социологическое мышление специалистов в сфере медиа: проблемы на пути достижения и их разрешениеЕфанов, Александр Александрович
2018Коммуникационные технологии в деловом и социальном менеджменте города как тенденция к дематериализации повседневностиРадионова, Людмила Алексеевна; Радионова, Ольга Николаевна
2018Белорусская журналистика и практики использования в международном информационном пространстве психологии фейк-технологийЛойко, Александр Иванович
2018Бренд-журналистика: конкурент традиционным медиа?Науменко, Анна Александровна
2018Стабилизационный потенциал СМИ в пространстве социальной коммуникацииЛойко, Лариса Егоровна
2018Отражение модели образовательной среды в белорусском медиапространствеЛебедева, Елена Викторовна
2018Развитие интернет-коммуникации белорусских брендовКолик, Алексей Валентинович
2018Сексизм в рекламных кампаниях: проблемы и пути преодоленияКорявая, Ксения Александровна; Соколова, Александра Алексеевна
2018Научная историческая экспертиза как практика конструирования культурного контекста в глобальном пространстве коммуникации (на примере проекта «Книга памяти Республики Коми»)Иванов, Федор Николаевич; Филимонов, Владимир Альбертович
2018Специфика создания документального фильмаВан Мяотянь
2018Территориальный брендинг как фактор развития коммуникаций государства, бизнеса и обществаГорунович, Алексей Николаевич; Лейман, Ирина Игоревна
2018Коммуникационное взаимодействие пресс-служб Министерств внутренних дел Республики Беларусь и Республики Казахстан с целевыми аудиториямиИгенбаева, Алтынай
2018Рекламный мотив как движущая сила трансформации украиноязычного радио в миреГирина, Татьяна Сергеевна
2018Мемы как инструмент коммуникацииГататуллина, Елизавета Алексеевна
2018Современные парадигмы социальной инженерии: коммуникационный подходБондаренко, Ирина Станиславовна
2018«Код нацыі» – дакудрама тэлеканала «Беларусь 1» пра класікаў беларускай літаратуры Я. Купалу і Я. КоласаСцяжко, Наталля Рыгораўна
2018Как новый характер медиапотребления влияет на телевизионный контентСмирнова, Елена Александровна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 182