Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/221863
Title: Персуазивность как универсальная стратегия дискурса СМИ: экспрессивное воздействие на адресата : аннотация к магистерской диссертации / К.В. Рыбка ; БГУ, факультет журналистики, кафедра медиалогии; науч. рук. В.И. Ивченков
Authors: Рыбка, Ксения Вячеславовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 18-Jun-2019
Abstract: Цель работы: установить специфику экспрессивного воздействия на адресата в процессе реализации категории персуазивности как универсальной стратегии дискурса СМИ.
Abstract (in another language): Objective: to establish the specifics of the expressive impact on the addressee in the process of implementing the category of persuasivness as a universal media discourse strategy.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/221863
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рыбка.pdf162,6 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.