Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/222927
Title: Improving marketing competitiveness in restaurant business
Authors: Болотникова, Е. В.
Гребенникова, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Государство и право. Юридические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Четыре четверти
Citation: Сборник научных статей студентов, магистрантов, аспирантов. Вып. 22 / cост. С. В. Анцух; под общ. ред. В. Г. Шадурского. — Минск: Четыре четверти, 2019. — 372 с.
Description: Раздел 4 Международный туризм. Таможенное дело
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/222927
ISSN: 2224-0845
Appears in Collections:Сборник научных статей студентов, магистрантов, аспирантов. Выпуск 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bolotnikova_grebennikova_sbornik22.pdf217,16 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.