Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228478
Title: Восприятие потребителями визуальной коммерческой рекламы: гендерный аспект: аннотация дипломной работы / Шашкова Анастасия Алексеевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Дмитриева Ольга Евгеньевна
Other Titles: Consumer Perception of Visual Commercial Advertising: gender aspect: graduate thesis abstract / Anastasia A. Shashkova; Belarusian State University, Facultyof Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Olga.E. Dmitrieva Senior Lecturer
Authors: Шашкова, Анастасия Алексеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jul-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228478
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ШАШКОВА АА.pdf176,61 kBAdobe PDFView/Open
SHASHKOVA AA.pdf143,67 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.