Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228541
Title: Гендерные особенности восприятия коммерческой рекламы: аннотация дипломной работы / Станкевич Софья Олеговна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат философских наук, доцент Ефимова Надежда Викторовна
Other Titles: Gender Specific of the Perception of Commercial Advertising: graduate thesis abstract / Sofia O. Stankevich; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Nadezhda V. Efimova Candidate of Philosophy, Associate Professor
Authors: Станкевич, Cофья Олеговна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jul-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228541
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАНКЕВИЧ СО.pdf174,52 kBAdobe PDFView/Open
STANKEVICH SO.pdf148,62 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.