Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228694
Title: Персональный бренд руководителя как нематериальный актив организации: аннотация дипломной работы / Дейнега Марина Ивановна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Купчинова Татьяна Владимировна
Other Titles: Personal Brand Manager as an Intangible Asset of the Organization: graduate thesis abstract / Marina I. Deinega; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Tatiana V. Kupchinova Candidate of Sociology, Associate Professor
Authors: Дейнега, Марина Ивановна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Jul-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228694
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДЕЙНЕГА МИ.pdf220,01 kBAdobe PDFView/Open
DEINEGA MI.pdf159,7 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.