Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235208
Title: История исследований бренд­комьюнити (2000­е гг.)
Other Titles: History of brand community researches (2000s) / Buride
Authors: Буридэ
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 608-611.
Abstract: В настоящее время, когда идет война брендов, когда маркетинг становится непредсказуемым из­за неподконтрольного поведения клиента, приобретает актуальность исследование особенностей и коммуникационного потенциала бренд­комьюнити. В тезисах представлен реферативный анализ опыта решения проблем бренд­коммуникации в период активизации западных исследований этого феномена 2000­х гг.
Abstract (in another language): At present, when there is a war of brands, when marketing becomes unpredictable due to uncontrolled customer behavior, research on the features and communication potential of the brand community is gaining relevance. The abstract presents an essay analysis of the experience of solving brand communication problems during the period of Western research activation on this phenomenon in the 2000s.
Description: Раздзел VII. Крытыка ў СМІ як частка медыякультуры
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235208
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
608-611.pdf332,88 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.