Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/89191
Title: Некаторыя сродкі ўздзеяння на спажыўца рэкламы (на прыкладзе тэлевізійных рэкламных ролікаў)
Authors: Цікоцкі, Аляксандр Міхайлавіч
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 5-Dec-2013
Publisher: БДУ
Citation: Журналістыка-2013: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 15-й Міжнар. навук.-практ. канф., 5–6 сн. 2013 г ., Мінск / рэдкал. : С.В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 14. – Мінск : БДУ , 2013. – 431 с.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/89191
Appears in Collections:Журналістыка-2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsikocki.PDF247,48 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.