Logo BSU

Browsing by Author Горбач, В. А.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2022Дыяхранічны зрэз тыповых метанімічных пераносаў у медыямаўленніГорбач, В. А.
2017З гісторыі рэкламных тэкстаў у беларускім друкуГорбач, В. А.
2020Літаратурная норма і адхіненні ад яе ў рэгіянальным друку (на прыкладзе раённай газеты «Ляхавіцкі веснік» за 2019 г.)Горбач, В. А.
2020Маўленчыя рэсурсы трэвел­рэкламы ў друкаваных СМІ БеларусіГорбач, В. А.
Aug-2008Метанімія як лінгвістычны інструмент дыскурснага аналізу СМІГорбач, В. А.
2021Метанімія як сродак трапеічнасці ў тэксце (на прыкладзе даследаванняў жанчын-навукоўцаў Беларусі і Расіі)Горбач, В. А.
2021Метанімія як інструмент стварэння перлакутыўнага эфекту камунікатыўнай бяспекіГорбач, В. А.
2008Мова і стыль сродкаў масавай інфармацыі на сучасным этапе (2008–2012 гг.) (заключная) : справаздача аб НДП (заключны) / БДУ; навук. кір. В. І. Іўчанкаў.Іўчанкаў, В. І.; Басава, Г. І.; Гваздовіч, Г. А.; Горбач, В. А.; Дуброўскі, А. У.; Жаўняровіч, П. П.; Самусевіч, В. М.; Цікоцкі, А. М.; Зелянко, С. В.; Іўчанкава, Л. В.
2018Нацыянальная ідэнтыфікацыя беларусаў у крэалізаваных тэкстах сацыяльнай рэкламыГорбач, В. А.; Шасцярнёва, Л. Г.
2021Семантычная сумежнасць у сучасных тэкстах рэгіянальнага друкуГорбач, В. А.
2018Фармальная і семантыка-стылістычная арганізацыя загалоўкаў і слоганаў у рэкламных тэкстахГорбач, В. А.
2021Фрэймавыя структуры метаніміі ў медыямаўленніГорбач, В. А.
2018Ідэалагемы і міфалагемы ў рэкламным дыскурсеГорбач, В. А.