Logo BSU

Browsing by Author Тризнюк, Анна Николаевна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Jun-2019Карпаратыўная культура арганізацыі банкаўскай сферы як фактар паспяховай камунікацыйнай дзейнасці (на прыкладзе ААТ «Пріорбанк») / Анна Николаевна ТРИЗНЮК; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью; науч. рук. А.В. КоликТризнюк, Анна Николаевна
9-Dec-2020КОРПОРАТИВНЫЕ МЕДИА № УД-9219 / уч.: Учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности: 1-23 01 07 Информация и коммуникацияНауменко, Анна Александровна; Тризнюк, Анна Николаевна
9-Dec-2020ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА РЕКЛАМЫ № УД-9098 / уч.: Учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности: 1-23 01 07 Информация и коммуникацияЕловая, Елена Михайловна; Колик, Алексей Валентинович; Лебедева, Елена Викторовна; Тризнюк, Анна Николаевна
Jun-2020Імідж сучаснага беларускага пісьменніка ў інтэрнэт-прасторы: семіятычныя асаблівасці і культуратворчыя механізмы / Ганна Мікалаеўна ТРЫЗНЮК; БДУ, факультэт журналістыкі, кафедра тэхналогій камунікацыі і сувязей з грамадскасцю; нав. кір. Л.Д. СіньковаТризнюк, Анна Николаевна