Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/13651
Title: Социальная позиция журналиста в массово-информационной деятельности СМИ
Authors: Шульга, О. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Dec-2007
Publisher: БГУ
Citation: Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Сер. 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - 2007.-№ 3.-С. 108-112.
Abstract: The covering of the problem of forming the social position of journalist is suggested in the article. The role of the social position of journalist in mass information activity of mass media is defined. The factors of forming of the ideological direction of journalist in the creation of the informational stream is introduced in the article. = Исследуется проблема формирования социальной позиции журналиста. Определяется ее место в массово-информационной деятельности СМИ. Рассмотрены факторы, влияющие на идейную направленность журналиста в создании массовых информационных потоков.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/13651
ISSN: 0372-5375
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2007, №3 (снежань)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
108-112.pdf280,26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.