Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/13893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубовик, С. В.-
dc.date.accessioned2012-07-27T07:46:58Z-
dc.date.available2012-07-27T07:46:58Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationВеснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Сер. 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - 2011.-№ 2.-С. 90-95.ru
dc.identifier.issn0372-5375-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/13893-
dc.description.abstractIn the article «Belteleradiocompany as an institute for forming public opinion» the questions of formation of the Belteleradiocompany and development of TV and radio channels are considered. Ways for improvement of the company as for forming public opinion are analyzed. It is asserted that audience trust level to the National audio-visual media is strongly dependent on journalist  professional level. = Рассматриваются вопросы становления Белтелерадиокомпании, определения направлений дальнейшего развития телерадиоканалов. Анализируются пути совершенствования компании как института формирования общественного мнения. Показано, что доверие аудитории национальным аудиовизуальным СМИ в значительной степени зависит от журналистского мастерства.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleБелтелерадиокомпания как институт формирования общественного мненияru
dc.typearticleru
Appears in Collections:2011, №2 (жнівень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90-95.pdf448,84 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.