Logo BSU

Browsing "Материалы конференций факультета журналистики" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 16 to 35 of 5247 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2019Biased information as a global problem of modern journalismSidorchuk, J. O.
2017«Bild-Zeitung» в медийной сфере ГерманииСаченко, Иван Иванович
2020Blended learning и эвристические разработки преподавателей кафедры телевидения и радиовещания в 2019/2020 учебном годуКузьминова, А. Ю.
2020BREXIT в британских СМИ: платформа коммуникации или инструмент влиянияЛевкович, И. И.
2023CCTV coverage of traditional culture topicsLi Ke
2022Chinese investigative journalism: a study of the China news awards distinguished reportsShi Mengfan
2023Chinese national music culture in new media: PR-strategies for presentationLi Xiao
2018Cognitive Processing of Media DiscourseIvchenkov, Victor
2019Comparative Analysis of Training for Journalism in the Republic of Belarus and the United KingdomKiparina, O. I.
30-Oct-2012Construction of Gender Roles in Magazines for Children and Adolescents in LatviaZitmane, Marita
2022Deconstruction of traditional literature by digital libraryYelovaya, E. M.; Xi Wang
2024Deepfake в цифровой коммуникации: исследовательские подходы в РоссииБыков, И. А.; Гладченко, И. А.
2015Designing complex project and its performance assessment for MOOC: case-studyПопова, Алена Викторовна; Маджали, Самир; Веласкес, Моника; Чои, Сьерра
3-Mar-2016Digital-жанры как вектор развития теории жанров журналистикиКиуру, Константин
2018Discourse of hatred as a group-identifying technique: Internet case studyRobak, Michal
2024«DOMIK»: «взрослый» журнал для детейСилина-Ясинская, Т. В.
2017E-mail рассылка как средство распространения корпоративной газетыСинявский, Дмитрий Петрович
2017Employee value proposition – основа формирования и продвижения имиджа работодателяЯницкая, Ликия Михайловна
20-Mar-2015Entertainment как приоритетный принцип современных газетных публикаций об искусствеСаенкова-Мельницкая, Людмила
2016Event-marketing как инструмент прямой коммуникации с клиентамиВайлунова, Юлия Геннадьевна