Logo BSU

2017. Сучасная медыясфера: практыка трансфармацыі, тэарэтычнае асэнсаванне, інстытуцыянальныя перспектывы : [63] Collection home page

Logo

Зборнік утрымлівае вынікі даследаванняў айчынных і замежных тэарэтыкаў і практыкаў журналістыкі па актуальных напрамках развіцця беларускіх і замежных медыясістэм і інфармацыйных рынкаў. Пашыраны эмпірычны матэрыял стаў фундаментам для вывучэння змен у сучаснай медыяпрасторы, якія тычацца розных творчых, сацыяльных і арганізацыйна-эканамічных аспектаў дзейнасці СМІ. Сучасныя навуковыя падыходы дазволілі прааналізаваць тэндэнцыі развіцця як традыцыйных, так і новых медыя, іх моўную і камунікацыйную дзейнасць, традыцыі і наватарства, новыя магчымасці і выклікі, з якімі сёння маюць справу журналістыка і медыябізнес.

Адрасуецца студэнтам, магістрантам, аспірантам і выкладчыкам журналісцкіх спецыяльнасцей, супрацоўнікам СМІ і выдавецтваў.

Сучасная медыясфера: практыка трансфармацыі, тэарэтычнае асэнсаванне, інстытуцыянальныя перспектывы: матэрыялы I Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мінск, 30 сакавіка 2017 г. / рэдкал. : С. В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]; БДУ, Інстытут журналістыкі, каф. тэорыі і метадалогіі журналістыкі. — Мінск : Выд. цэнтр БДУ, 2017. — 366 с.

Рэдакцыйная калегія:

С. В. Дубовік (адказны рэдактар), Т. Д. Арлова, А. У. Баранава, Г. І. Басава, Т. М. Дасаева, Н. А. Зубчонак, В. І. Іўчанкаў, В. М. Самусевіч, І. І. Сачанка, Н. Ц. Фральцова

Рэцэнзенты:

А. Г. Слука, доктар гістарычных навук, прафесар; Т. М. Дасаева, доктар філалагічных навук, прафесар

ISBN 978-985-553-425-0

Пры поўным або частковым выкарыстанні матэрыялаў спасылка на сайт Электроннай бібліятэкі БДУ (www.elib.bsu.by) абавязкова.

Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 63
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Mar-2017Инновационные методы конструирования коммуникативного сообщения в медиасфереШибут, Ирина Петровна
2017Современные коммуникационные технологии СММ (SMM): маркетинг социальных медиаГлущенко, Марина Сергеевна
2017Ток-шоу – зрелищная форма телеполилога на украинском телевиденииГандзюк, Виталий Александрович
2017Формирование цифрового информационного пространства ЕАЭС и опыт Европейского союзаЯкушенко, Ксения Валентиновна; Шиманская, Анастасия Васильевна
2017Формирование имиджа Китая в медиасфере БеларусиБуридэ
2017Пятый элемент: образ Беларуси в зеркале республиканского телевиденияФрольцова, Нина Тихоновна
2017Міжкультурная камунікацыя і этнічныя стэрэатыпы і іх адлюстраванне ў сродках масавай інфармацыіБасава, Ганна Іванаўна
2017Позиционирование как инструмент формирования тематически-творческой стратегии СМИХмелев, Алексей Вячеславович
2017Портрет в фотожурналистике: традиции образного восприятияШимолин, Виктор Иванович
2017СМИ Русского зарубежья в диалоге культурХанова, Ажа Гаджиевна
2017Инновационные методы конструирования коммуникативного сообщения в медиасфереШибут, Ирина Петровна; Царева, Алина
2017Эффект развлекательности в китайской городской прессеЧжан, Хайань
2017Современное информационное пространство и его воздействие на социумТолкачёв, Валерий Иванович
2017Информационное пространство интеграционных образований как окружение информационного рынка в условиях равенства суверенитетовТолстик, Ирина Аркадьевна
2017Креативные ресурсы медиасистемБаранова, Елена Владимировна
2017Директивное и рефлексивное управление в Евразийском экономическом союзеТома, Алексей Юрьевич
2017Праблематыка сацыяльнай сферы ў інтэрнэт-СМІ Беларусі: новыя падыходыТычко, Галіна Казіміраўна
2017Электронные «районки»: возрождение газетных изданийФролова, Наталья Михайловна; Кузюткин, Максим Александрович
2017Потенциал социальных сетей в развитии туристической отрасли в КитаеСун Цзямэй
2017Проблема эффективности оценки работы СМИ в социальных медиаСтепанов, Владимир Андреевич
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 63