Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203552
Title: Реклама как инструмент продвижения бренда (на примере бренда «Конте Спа»): аннотация дипломной работы / Ефимович Надежда Геннадьевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Елсукова Наталья Альбертовна
Other Titles: Advertising as a Tool for Brand Promotion (on the example of brand «Conte Spa»): graduate thesis abstract / Nadezhda G. Efimovich; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Natalia A. Elsukova Candidate of Sociology, Associate Professor
Authors: Ефимович, Надежда Геннадьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203552
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕФИМОВИЧ НГ.pdf179,43 kBAdobe PDFView/Open
EFIMOVICH NG.pdf202,23 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.