Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203588
Title: Позиционирование бренда в социокоммуникативном пространстве: аннотация дипломной работы / Титвинидзе Александра Владимировна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: доктор философских наук, профессор Яскевич Ядвига Станиславовна
Other Titles: Positioning of Brand in Social Communicative Space: graduate thesis abstract / Alexandra V. Titvinidze; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Yadviga S. Yaskevich Doctor of Philosophy, Professor
Authors: Титвинидзе, Александра Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203588
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТИТВИНИДЗЕ АВ.pdf213,02 kBAdobe PDFView/Open
TITVINIDZE AV.pdf195,06 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.