Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/214718
Title: Когнитивный диссонанс в процессе обучения РКИ
Other Titles: Cognitive dissonance in the process of teaching Russian as a foreign language / Sharets Y. V.
Authors: Шарец, Ю. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингводидактика: новые технологии в обучении русскому языку как иностранному : материалы V Респ. науч.-практ. семинара, Минск, 19 окт. 2018 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. И. Лебединский (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 130-133.
Abstract: В статье рассматриваются варианты проявления когнитивного диссонанса, испытываемого как учащимися, так и преподавателями в процессе обучения русскому языку как иностранному.
Abstract (in another language): The article discusses options for the manifestation of consensual dissonance experienced by both students and teachers in the process of learning Russian as a foreign language.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/214718
ISBN: 978-985-566-677-7
Appears in Collections:2018. Лингводидактика: новые технологии в обучении русскому языку как иностранному

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
130-133.pdf228,94 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.