Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/228671
Title: Продвижение бренда в социальных сетях: аннотация дипломной работы/ Петроченко Александра Дмитриевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Кизима Мария Александровна
Other Titles: Brand Promotion in Social Networks: graduate thesis abstract / Alexandra D. Petrochenko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Maryia A. Kizima Senior Lecturer
Authors: Петроченко, Александра Дмитриевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Jul-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228671
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕТРОЧЕНКО АД.pdf201,41 kBAdobe PDFView/Open
PETROCHENKO AD.pdf215,9 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.