Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/23012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖелезко, Б. А.-
dc.contributor.authorПодгорная, Г. Н.-
dc.date.accessioned2012-11-12T12:54:31Z-
dc.date.available2012-11-12T12:54:31Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationУстойчивое развитие: общество, образование, технологии, экономика, экология : материалы Европейского семинара (Минск, Республика Беларусь, 16-19 марта 2011 г.)/ Государственный институт управления и социальных технологий. - Минск, 2011.ru
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/23012-
dc.description.abstractThe results of realization of Bologna process in the CIS (Commonwealth of Independent States) in organizing common European educational space by the example of inculcating rating student's knowledge, skills and abilities estimating system are being analyzed. Institutes of higher education’s experience in Ukraine, Russia and Belarus are analyzed. It is observed that adoption of a credit-module system is an effective factor of international competitiveness increasing in educational service sphere in domestic Institutes of higher education.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск: ГИУСТ БГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru
dc.titleЕвропейская кредитно-трансфертная система как фактор повышения конкурентоспособности образования для устойчивого развитияru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2011. Устойчивое развитие: общество, образование, технологии, экономика, экология.

Show simple item record Google Scholar


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.