Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/233785
Title: Гендерные особенности восприятия визуальных компонентов рекламных сообщений: аннотация магистерской диссертации / Володько Алеся Сергеевна; Белорусский государственный университет; Факультет философии и социальных наук; Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Кизима Мария Александровна
Other Titles: Gender Features of the Visual Components Perseption in Advertising Messages: abstract of master's thesis / Alesia S. Valadzko; Belarusian State University; Faculty of Philosophy and Social Sciences; Department of Social Communication; supervisor: Maria A. Kizima Senior Lecturer
Authors: Володько, Алеся Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
ЭБ БГУ::ГЕНДЕРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ::Гендер и коммуникация
Issue Date: Jul-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/233785
Appears in Collections:Вопросы гендера в выпускных работах
2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВОЛОДЬКО АС.pdf167,55 kBAdobe PDFView/Open
VALADZKO AS.pdf139,03 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.