Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235215
Title: Роль СМИ в реализации управленческих социально­политических процессов
Other Titles: The role of the media in the implementation of managerial socio-political processes / N. A. Moiseenko
Authors: Моисеенко, Н. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Политика и политические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 68-71.
Abstract: В статье рассматриваются актуальные вопросы влияния средств массовой информации на формирование предпочтений при электоральном выборе молодежи. Приведены результаты онлайн­опроса, проведенного накануне такого социально­политического процесса, как выборы Президента РФ 18 марта 2018 года.
Abstract (in another language): The article deals with topical issues of the influence of the media on the formation of preferences in the electoral choice of young people. The results of an online survey conducted on the eve of such a socio­political process as the election of the President of the Russian Federation on March 18, 2018 are presented.
Description: Раздзел I. Медыялогія: аб’ём і абмежаванне паняцця
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235215
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68-71.pdf611,31 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.