Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235291
Title: «Новый старый» тренд в корпоративных коммуникациях
Other Titles: «New old» trend in corporate communications / I. V. Sidorskaya
Authors: Сидорская, И. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 350-355.
Abstract: Тема публикации – выявление трендов в корпоративных коммуникациях. В большинстве работ, посвященных этой тематике, представлены преимущественно тренды, касающиеся их технологических и технических аспектов. Мы же ставим задачу выявить тренд на уровне основной цели коммуникации, причем данный тренд следует рассматривать не как прогноз, а как проект, что подразумевает особую роль в его реализации специалистов в области корпоративных коммуникаций.
Abstract (in another language): The topic of the publication is the identification of trends in corporate communications. In the majority of works devoted to this topic, trends are presented mainly related to their technological and technical aspects. We set the task to identify the trend at the level of the main goal of communication, and this trend should be viewed not as a forecast, but as a project, which implies a special role in its implementation of specialists in the field of corporate communications.
Description: Раздзел IV. Медыя ў развіцці камунікацыйнай прасторы горада
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235291
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
350-355.pdf309,68 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.