Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235301
Title: Социально­коммуникативная трактовка понятия «PR­дискурс»
Other Titles: Socio-communicative approach interpretation of the concept «PR-discourse» / L. M. Yanitskaya
Authors: Яницкая, Л. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 389-392.
Abstract: Активное развитие современной дискурсологии приводит к появлению специализированных видов дискурса. Объектами изучения дискурсологии становятся различные социальные явления. Данная статья посвящена вопросу релевантности изучения феномена паблик рилейшнз с точки зрения дискурсной парадигмы в рамках социально­коммуникативного подхода к анализу дискурса.
Abstract (in another language): The active developing of modern discourse leads to the emergence of various specialized types of discourse. The objects of study of discourse are various social phenomena. This article is devoted to the relevance of the study of the phenomenon of public relations from the point of view of the discourse paradigm in the framework of the socio­communicative approach to the analysis of discourse.
Description: Раздзел IV. Медыя ў развіцці камунікацыйнай прасторы горада
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235301
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
389-392.pdf295,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.