Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/240944
Title: Сегментация потребителей и подходы к ней: современные акценты и аспекты практического применения
Other Titles: Segmentation of consumers and approaches to it: modern accents and aspects of practical application / E. G. Churlei, T. V. Kuzmenko
Authors: Чурлей, Э. Г.
Кузьменко, Т. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журнал Белорусского государственного университета. Экономика = Journal of the Belarusian State University. Economics. - 2019. - № 2. - С. 57-67
Abstract: Изменение конкурентного поля ориентирует игроков рынка на повышение роли маркетинга, совершенствование подходов к сегментации. Одним из актуальных способов сегментации является применение теории поколений. Адаптация сегментации на основе данной теории для отечественного рынка позволила получить психографические характеристики сегмента студенческой молодежи.
Abstract (in another language): The change in the competitive field is orienting market players to increasing the role of marketing and improving approaches to segmentation. One of the relevant methods of segmentation is the generation theory. The adaptation of segmentation based on this theory for the market made it possible to obtain the psychographic characteristics of the segment of students.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/240944
ISSN: 2520-6206
Appears in Collections:2019, №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57-67.pdf978,83 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.