Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247523
Title: Контент-маркетинг как инструмент продвижения бренда (на примере ООО «Финансово-инвестиционной компании ИНХО»): аннотация дипломной работы / Дроздова Надежда Александровна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Терещенко Мария Сергеевна
Other Titles: Content Marketing as a Brand Promotion Tool (as in the case of OOO «INHO» Financial and Investment Company): graduate thesis abstract / Nadejda A. Drozdova; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Maria S. Tereshchenko Senior Lecturer
Authors: Дроздова, Надежда Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247523
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДРОЗДОВА НА.pdf279,46 kBAdobe PDFView/Open
DROZDOVA NA.pdf250,37 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.