Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247528
Title: Визуальные атрибуты бренда как средство продвижения (на примере на примере бренда «Аливария»): аннотация дипломной работы / Куделько Алёна Сергеевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Кириллова Анастасия Владимировна
Other Titles: The Visual Attributes of the Brand as a Mean of Promotion (on the example of the «Alivaria» brand): graduate thesis abstract / Alena S. Kudelko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Anastasiya V. Kirillova Senior Lecturer
Authors: Куделько, Алёна Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247528
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КУДЕЛЬКО АС.pdf278,76 kBAdobe PDFView/Open
KUDELKO AS.pdf250,31 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.