Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247538
Title: Коммуникативные эффекты как основа развития позиции бренда (на примере бренда «Люксвизаж»): аннотация дипломной работы / Михаленя Анастасия Александровна, Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации, научный руководитель: старший преподаватель Кизима Мария Александровна
Other Titles: Communicative Effects as a Basis of the Brand’s Position Development (on the example of brand LuxVisage): graduate thesis abstract / Anastasia A. Mikhalenia, Belarussian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication, Supervisor: Maria. А. Kizima Senior Lecturer
Authors: Михаленя, Анастасия Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247538
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МИХАЛЕНЯ АА.pdf279,81 kBAdobe PDFView/Open
MIKHALENIA AA.pdf252,06 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.