Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247542
Title: Коммуникативная эффективность рекламы в социальных медиа (на примере бренда «av.by»): аннотация дипломной работы / Павлович Ксения Игоревна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат политических наук, доцент Екадумова Ирина Ивановна
Other Titles: Communicative Effectiveness of Advertising in Social Media (on the example of the brand «av.by»): graduate thesis abstract / Kseniya I. Paulovich; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Irina I. Ekadumova Assistant Professor Doctor of Philosophy in Political Science
Authors: Павлович, Ксения Игоревна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247542
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПАВЛОВИЧ КИ.pdf282,54 kBAdobe PDFView/Open
PAULOVICH KI.pdf224,44 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.