Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247543
Title: Продвижение бренда в социальных сетях (на примере бренда AKZENT): аннотация дипломной работы / Пищенко Валерия Вячеславовна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат исторических наук, доцент Гулюк Михаил Арисович
Other Titles: Brand Promotion in Social Networks (on the example of the AKZENT brand): graduate thesis abstract / Valeria V. Pishchenko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Mikhail A. Guluk Associate Professor Doctor of Science in History
Authors: Пищенко, Валерия Вячеславовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247543
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПИЩЕНКО ВВ.pdf283,69 kBAdobe PDFView/Open
PISHENKO VV.pdf164,24 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.