Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПищенко, Валерия Вячеславовна-
dc.date.accessioned2020-08-12T08:40:47Z-
dc.date.available2020-08-12T08:40:47Z-
dc.date.issued2020-08-12-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/247543-
dc.language.isoruru
dc.publisherФФСН, кафедра социальной коммуникацииru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИru
dc.titleПродвижение бренда в социальных сетях (на примере бренда AKZENT): аннотация дипломной работы / Пищенко Валерия Вячеславовна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат исторических наук, доцент Гулюк Михаил Арисовичru
dc.title.alternativeBrand Promotion in Social Networks (on the example of the AKZENT brand): graduate thesis abstract / Valeria V. Pishchenko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Mikhail A. Guluk Associate Professor Doctor of Science in Historyru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПИЩЕНКО ВВ.pdf283,69 kBAdobe PDFView/Open
PISHENKO VV.pdf164,24 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.