Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247547
Title: Социальные медиа как инструмент предвыборной кампании: (на примере президентских выборов в Республике Беларусь 2020 года): аннотация дипломной работы / Серпинский Егор Александрович; Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальных коммуникаций; научный руководитель: кандидат политических наук, доцент Екадумова Ирина Ивановна
Other Titles: Social Media as a Tool of the Election Campaign (the example of the presidential election in the Republic of Belarus 2020) graduate thesis abstract / Egor Aleksandrovich Serpinski; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Irina I. Ekadumova Assistant Professor Doctor of Philosophy in Political Science
Authors: Серпинский, Егор Александрович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247547
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СЕРПИНКИЙ ЕА.pdf281,85 kBAdobe PDFView/Open
SVIRIDENKO AA.pdf165,61 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.