Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247560
Title: Продвижение персонального бренда в социальных сетях (на примере сети Instagram): аннотация дипломной работы / Петрища Татьяна Петровна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Елсукова Наталья Альбертовна
Other Titles: Promotion of a Personal Brand in Social Networks (on the example of the Instagram network): graduate thesis abstract / Tatiana P. Petrisha; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Natalia A. Elsukova Assistant Professor Doctor of Philosophy in Sociology
Authors: Петрища, Татьяна Петровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247560
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕТРИЩА ТП.pdf288,31 kBAdobe PDFView/Open
PETRISHA TP.pdf336,86 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.