Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/248967
Title: Взаимовлияние имиджа организации и ее руководителя
Other Titles: Interference of the organization’s image and its leader / E. A. Yurcha, A. V. Kolik
Authors: Юрча, Е. А.
Колик, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 488-492.
Abstract: Исследованы научные подходы к понятию «имидж». Выявлены особенности формирования имиджа студенческой организации. Рассмотрены особенности построения имиджа личности. Проанализировано влияние имиджа руководителя в построении имиджа организации
Abstract (in another language): The scientific approaches to the concept of «image» are investigated. The features of the formation of the image of the student organization are revealed. The features of building a personality image are considered. The influence of the leader’s image in building the organization’s image is analyzed
Description: Раздел V. Динамика компетенций в области корпоративных стратегических коммуникаций
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/248967
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
488-492.pdf314,42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.