Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249020
Title: Внешняя коммуникация современной организации: связи с общественностью и брендинг
Other Titles: External communication of a modern organization: public relations and branding / A. V. Kolik, A. A. Kharoschcha
Authors: Колик, А. В.
Хорощо, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 261-266.
Abstract: Проанализирована роль внешней коммуникации в управлении современной организацией. Выявлены принципы взаимодействия между связями с общественностью и брендингом. Определены медиа, посредством которых осуществляется коммуникация брендов. Исследован опыт интернет-коммуникации белорусских брендов. Практическая значимость работы обусловлена необходимостью повышения эффективности коммуникации организаций в условиях трансформации современного коммуникативного пространства
Abstract (in another language): The role of external communication in the management of a modern organization is analyzed. The principles of interaction between public relations and branding are revealed. The media through which brands communicate is defined. The experience of Internet communication of Belarusian brands is investigated. The practical significance of the work is due to the need to increase the effectiveness of communication of organizations in the conditions of transformation of the modern communicative space
Description: Раздел III. Корпоративная и общественная коммуникация: стратегии, технологии, инструменты
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249020
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
261-266.pdf322,12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.