Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249061
Title: Мобильное потребление: мода или необходимость
Other Titles: Mobile consumption: fashion or need / I. P. Shybut, K. I. Chudinova
Authors: Шибут, И. П.
Чудинова, К. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 434-438.
Abstract: Анализируются исследования рекламного рынка Беларуси. Рассмотрена рекламная коммуникация в сети интернет успешных организаций Aviasales, Wildberries, Mark Formelle с целью выявления тенденций рекламной интернет-коммуникации в Беларуси и получения теоретико-методологических обоснований для дальнейших исследований
Abstract (in another language): The article analyzes the studies of the advertising market of Belarus Advertising communication on the Internet of successful organizations Aviasales, Wildberries, Mark Formelle is considered with the aim of identifying trends in advertising Internet communication in Belarus and obtaining theoretical and methodological justifications for further research
Description: Раздел IV. Трансформация коммуникативных процессов в цифровой среде
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249061
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
434-438.pdf317,44 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.