Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252468
Title: Нацыянальна­культурны кампанент у стварэнні брэндаў для беларускіх тавараў
Other Titles: National and cultural component in creating brands for the Belarusian goods / L. D. Sinkova
Authors: Сінькова, Л. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 343-347.
Abstract: У артыкуле разглядаецца распрацоўка брэндаў у Беларусі з улікам увагі да нацыянальна­культурнага кампанента. Характарызуецца спецыфіка стварэння брэндаў у Беларусі, вылучаецца вопыт асобных інстытуцый, якія імкнуцца выкарыстоўваць знакі і сімвалы беларускай культуры для рынкавага поспеху
Abstract (in another language): The article describes the development of branding in Belarus, taking into account the attention to the national­cultural component. When characterizing the features of branding in Belarus, the experience of individual institutions is noted. These institutions strive to use signs and symbols of the Belarusian culture for success in the markets
Description: Раздзел ІV. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252468
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
343-347.pdf317,53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.