Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСінькова, Л. Д.
dc.date.accessioned2020-12-08T13:34:28Z-
dc.date.available2020-12-08T13:34:28Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 343-347.
dc.identifier.isbn978-985-566-920-4
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/252468-
dc.descriptionРаздзел ІV. Глабальная прастора камунікацыі
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаецца распрацоўка брэндаў у Беларусі з улікам увагі да нацыянальна­культурнага кампанента. Характарызуецца спецыфіка стварэння брэндаў у Беларусі, вылучаецца вопыт асобных інстытуцый, якія імкнуцца выкарыстоўваць знакі і сімвалы беларускай культуры для рынкавага поспеху
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.titleНацыянальна­культурны кампанент у стварэнні брэндаў для беларускіх тавараў
dc.title.alternativeNational and cultural component in creating brands for the Belarusian goods / L. D. Sinkova
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeThe article describes the development of branding in Belarus, taking into account the attention to the national­cultural component. When characterizing the features of branding in Belarus, the experience of individual institutions is noted. These institutions strive to use signs and symbols of the Belarusian culture for success in the markets
Appears in Collections:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
343-347.pdf317,53 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.