Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252471
Title: Медиакоммуникация брендов во время пандемии: антикризисный аспект
Other Titles: Media communication of brands during the pandemic: anti-crisis aspect / I. P. Shybut
Authors: Шибут, И. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 356-359.
Abstract: В статье речь идет о том, как сейчас строить коммуникацию от имени бренда. Поскольку размещение лишних упоминаний о COVID­19 может навредить бренду, необходимо минимизировать упоминание пандемии от имени бренда, стоит отказаться от юмора и неинформативных постов на темы, связанные с COVID­19
Abstract (in another language): The article is about how to build communication on behalf of the brand now. Since placing unnecessary information about the COVID­19 can harm the brand, it is necessary to minimize the mentioning of the pandemic on behalf of the brand. It is worth abandoning humor and uninformative posts on the topics related to COVID­19
Description: Раздзел ІV. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252471
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
356-359.pdf267,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.