Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/261100
Title: Rpomotion of the international sport competitions in the Republic of Belarus on the example of international athletic match Europe v USA
Other Titles: Продвижение международных спортивных мероприятий в Беларуси на примере легкоатлетического матча Европа – США / М. О. Бадич, Л. Н. Давыденко
Authors: Badzich, M. O.
Davydenko, L. N.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Международные отношения: история, теория, практика : материалы X науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений Белорус. гос. ун-та, Минск, 5 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Шадурский (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 244-248.
Abstract: The goal of the article is to analyze the ways of promotion and communication channels with the target audience during the preparation and organization of international sports competitions in the Republic of Belarus, as well as to identify current trends of PR - campaigns. International Athletic Match Europe v USA was the object of the study. To accomplish the tasks the methods of theoretical analysis were used. This article is a source of systematized data that allows organizing a wide informational and advertising campaign for an international sports competition, and can be taken as a basis for a plan of promoting sports international competitions
Abstract (in another language): В статье ставится цель проанализировать способы продвижения и каналы коммуникации с целевой аудиторией при подготовке и проведении международных спортивных соревнований в Республике Беларусь, а также выявить актуальные тенденции при проведении PR - кампании. В качестве объекта исследования выступил легкоатлетический матч между сборной командой Европы и командой США. При написании статьи использовались методы теоретического анализа. Данная статья может служить источником систематизированных данных, позволяющих организовать широкую информационную и рекламную кампанию для спортивного соревнования, и может быть взята за основу при составлении плана продвижения спортивного международного соревнования
Description: Секция 6. Менеджмент массовых событийных мероприятий
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/261100
ISBN: 978-985-881-065-8
Appears in Collections:2020. Международные отношения: история, теория, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
244-248.pdf404,17 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.