Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262163
Title: Значение формирования положительной мотивации к изучению иностранного языка для будущей успешной социализации
Other Titles: Fundamentals of forming a responsible attitude of students to the study of foreign language / N. K. Zubovskaja
Authors: Зубовская, Н. К.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Респ. Беларусь, Минск, 26-27 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 351-355.
Abstract: Формирование у студентов положительной мотивации к изучению иностранного языка требует активизации резервных психо-функциональных особенностей памяти, мышления и внимания взрослых обучаемых, а также осознания ими значимости иностранного языка для успешной социализации в будущем
Abstract (in another language): The importance of the positive motivation formation in learning a foreign language for future successful socialization. Summary – the formation of the students' positive motivation in learning a foreign language requires activating of psychological and functional features of memory, thinking and attention by grown-up learners and their realization the importance of a foreign language for successful socialization in the future
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262163
ISBN: 978-985-881-279-9
Appears in Collections:2021. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
351-355.pdf379 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.